fredag 4 juni 2010

43. Kortstjärtig amhaj

Lou Reed har ingen aning. Igår var en perfect day.

Kan man skriva fint och vackert och djupt när man är lycklig?

Ja.

Som när jag skrev detdär om raggsockor i sneakers. Jag är så otroligt stolt över det lilla inlägget, ska ni veta. Någon dag ska jag försöka överträffa det. Men det är inte lätt såklart. Det är inte mycket att göra mer än att vänta på orden. När dom kommer kanske det handlar om att råka ställa klockan för tidigt så att man kan stå och dansa i underkläder i en hel timme.
Och om mina kamrater. För jag LOVAR, verkligen svär på min mammas grav, att de är de mest förträffliga människorna i hela staden, men det har jag väl redan sagt.

En spellista som heter NI ÄR KUNGAR NU och en som handlar om slomowalken i wesandersonfilmerna.

1 kommentar: