tisdag 16 februari 2010

23. Vitfläckig tjurhuvudhaj

Ibland tränar jag och Nora tillsammans. Ibland tittar vi på Skins. Ibland bakar vi. Ibland lyssnar vi på Madonna och dansar och sjunger falsett fast vi inte kan det, och ofta spelat vi teater med varandra. När man berättar något juicy gossip säger hon "men nääää!" nästan anklagande, och sen fnissar hon "men hannaa!!" ifall det är jag som har gjort något.  Ibland, oftast, håller vi inte med varandra om vilka personer vi gillar eller inte, du vet vad jag menar. Ibland lämnar vi staden bakom oss.  Ser på solnedgången vid en sjö och badar fast det är för kallt, det var ju bara mars eller något. Kommer du ihåg det? Klart du gör. Och så läste vi Sune. Och gick i gummistövlar, och hoppade studsmatta.
Nora har korta fingrar men hon håller i tekoppen som att hon hade långa.
Sara tror att det bara är hos sin pojkvän från lång tid tillbaka man lägger märke till sånna saker.

2 kommentarer:

  1. Hanna jag tror att jag är kär i dig.
    Du har verkligen gjort min dag så himla mycket finare. Nej säkert hela veckan, åh.

    SvaraRadera