söndag 14 februari 2010

22. Papuansk epåletthaj

Fuck it va? Som i fuck it för Chris. Fuck it och sätt på "youre were always on my miiiiiiind " och dansa ensam, dra för gardinerna och dansa, det spelar ingen roll om du ramlar in i sängen och soffan och får ont och välter ut resterna av teet i muggarna som står i hela ditt rum. Dansa som att ingen ser, för älskling ingen ser dej, och du kan inte låta bli att le. För fuck it, om vi inte har varandra har vi iallafall oss själva och det är så jävla stort att det finns inte.

3 kommentarer:

  1. Hanna. Jag har faktiskt haft ett liv. Men jag är också nog den sämsta på att svara på kommentarer. Jag ska försöka bli bättre.

    Nu ska jag nog skriva ett inlägg om saker som får mig att le jättestort. Bara för att jag är så glaaaaad. Puss du fina

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde det där. Berättar någon dag. Exakt den känslan du beskriver åh mannen du är född superstar.

    SvaraRadera