lördag 19 mars 2011

57. Crested bullhead shark

en röra av fyllemobilnotes, sparade meddelanden och sparade bilder 1.0


Tvivelaktiga beslut fast på morgonen kvittrar fåglar, tvivelaktiga beslut och att skriksjunga i din mun.

Igår tog sommaren slut men idag gick jag ändå hem i shorts. Visst att jag hade sovit borta och inte hade annat att ta på mej, men jag kände ändå inte att luften luktade höst.

Vi går framåt. För även om det är fel har vi i alla fall gått någonstans.

Vi missade att trampa på k-brunnen. Men det gjorde inget. Det var ju inte kärlek vi letade efter ändå.

Från Ella (håll i dig, detta är min favorit): "Någon tog min iPod, min kamera är trasig, mobilen kastade jag så den gick sönder och min dator har virus. Allt jag tar på går sömder eller försvimmer. nu är jag helsvart och njuter av att sitta och vara det som alla hatar: en rökande 16åring som bringar otur och är känslig"
 
Hon ropar ditt namn men menar inte dej. Det är okej för du är där det finns många nog att ropa ditt namn ändå.

Dom nedtrampade tuggumina på tunnelbanestationen ser ut som en stjärnhimmel som har råkat fasna här.

Från Erik: "Detsamma. Må alla dessa bortkastade timmar gör dig gott. Puss<3"

Månen lyser så starkt att fårglarna måste tro att det är dag och vår och att världen inte alls är ful och trasig, för dom kvittrar mitt i natten.

2 kommentarer:

  1. men du är ju inte heller så bra på att uppdatera!

    jag vet inte om det finns så mycket mer att berätta om. om det gör det, så kan jag ändå inte fokusera så mycket på just det just nu..

    SvaraRadera