fredag 12 februari 2010

19. Vitfläckig tjurhuvudhaj

Ella? Jo men det är ju hon, hon som spärrar upp ögonen när man frågar om något hon är intresserad av, hon som spärrar upp ögonen för att man ska fatta hur coola valar är. Det är ju hon som smsar mej hela whale warsavsnitten igenom, och skriver nästan lika vackra sms som Fanny. Hon som drömmer om så stora saker, hon som alltid tror på kärleken fast den ibland är hela Atlanten bort. Hon som tycker främlingar är spännande. Hon som när hon fyller år får oss allihopa att skriva om henne, för hon är ju så jäkla häftig. Och framförallt, hon som gör mej så glad, för jag vet att hon alltid, alltid kommer ha Hannas rygg. Och det känns så bra att man vill gråta när ens vänner blir så bra omhändertagna. Tack. Ja hon.

2 kommentarer:

  1. oh jag gråter, du är så underbar och åh. klockan är 8:49 och jag borde sova men nej jag är vaken och så får jag se detta och världen är så underbar

    SvaraRadera
  2. Ella är riktigt bra! Så fin och charmig, och ja. Hon får ju alla oss att skriva om henne.

    SvaraRadera