måndag 11 januari 2010

2. Gråhaj

Det tar väl tid att få upp farten, antar jag. Och för första gången i livet längtar jag till det, när dagarna går fortare, du vet. Men nu cyklar vi i uppförsbacken. Och gud det är tradigt. Vi tröstar oss med cigg, va.
Vi har längtat mycket idag. Vi har suttit i Saras kök och bara längtat hjärtana ur oss, efter vårkvällarna, picknickar, rosa hår, inga jackor och nästa fredag.


När jag gick hem från yogan ramlade jag och det gjorde jätteont men ingen såg i alla fall.

Och nu börjar grannen borrra också. Dom vill väl hämnas för i gårkväll. Förlåt mej allsmäktiga granne, förlåt jag vet att jag har syndat och jag ska aldrig aldrig aldrig någonsin igen börja sätta upp speglar klockan tio.

1 kommentar:

  1. Haha HEJ HANNA! Fan vad glad jag blev när jag såg att du lämnat en kommentar på min blogg. Jag har lagt till dig på Bloglovin nu, älskar redan den här bloggen haha. HARE! /Olivia ellaolivia.blogg.se

    SvaraRadera